Τεχνικά προβλήματα.
Δημοσιεύτηκε: 24 Δεκ 2013, 19:53
Συνέχεια για τεχνικά προβλήματα με τα αυτοκίνητά μας.
Εμένα αυτό που με εκνευρίζει είναι όταν πας στο συνεργείο (εξουσιοδοτημένο) και δή εντός εγγύησης, του περιγράφεις του τεχνικού διευθυντή ή του μηχανικού πρόβλημα για το οποίο εφαρμόζει η εταιρεία "σιωπηλή" ανάκληση και εκείνοι σφυράνε αδιάφορα και μόνο αφού πας 2-3 φορές στο επιδιορθώνουνε.
Παράδειγμα Opel Astra G 1.4 του 2001, με εγγύηση τότε 1 έτος.
1η επίσκεψη: Όταν στρίβω απότομα δεξιά στην επαναφορά του τιμονιού χάνει την υποβοήθηση. Βόλτα με μηχανικό σε χώρο κατάλληλο. Δεν διαπίστωσε κάτι. Φεύγω για το σπίτι το δοκιμάζω, τα ίδια πάλι. Επιστρέφω κλείνω ραντεβού για την επομένη.
2η επίσκεψη: Το αφήνω γιατί δούλευα και πάω το μεσημέρι. Ναι, είχες δίκιο, είχε πέσει η στάθμη του υδραυλικού υγρού. Συμπληρώσαμε και είναι εντάξει. Όντως έφτιαξε. Το πως χάθηκαν αυτά τα υγρά, καλά εγώ ήμουν άσχετος, εκείνοι; Αλέκοι ή πιο άσχετοι;
Πάω σε ένα φίλο μου για αλλαγή λαδιών και όταν το σηκώσαμε είδαμε διαρροή υγρών από τη φούσκα της κρεμαγιέρας του τιμονιού στη μία πλευρά.
3η επίσκεψη: Πάω τους ξαναλέω έτσι και έτσι και πάμε για αλλαγή κρεμαγιέρας εκτός εγγύησης. Ρωτάω στα ανταλλακτικά πόσο πάει η κρεμαγιέρα και μου απαντάει γύρω στις 700.000 δρχ, γιατί ρωτάς αφού θα στο περάσουν στην εγγύηση (σιωπηλή ανάκληση).
Άλλη μία φορά πάω στη δουλειά και το καταλαβαίνω από τα μισά και πέρα ότι δουλεύει 3-κίλυνδρο. Το πάω και μου λένε αλλαγή DIS (πακέτο 4 καλώδια με πολλαπλασιαστές για τα μπουζί) (σιωπηλή ανάκληση 2).
Μετά το πούλησα γιατί το φοβήθηκα. Ίσως δεν έπρεπε :confused
Εμένα αυτό που με εκνευρίζει είναι όταν πας στο συνεργείο (εξουσιοδοτημένο) και δή εντός εγγύησης, του περιγράφεις του τεχνικού διευθυντή ή του μηχανικού πρόβλημα για το οποίο εφαρμόζει η εταιρεία "σιωπηλή" ανάκληση και εκείνοι σφυράνε αδιάφορα και μόνο αφού πας 2-3 φορές στο επιδιορθώνουνε.
Παράδειγμα Opel Astra G 1.4 του 2001, με εγγύηση τότε 1 έτος.
1η επίσκεψη: Όταν στρίβω απότομα δεξιά στην επαναφορά του τιμονιού χάνει την υποβοήθηση. Βόλτα με μηχανικό σε χώρο κατάλληλο. Δεν διαπίστωσε κάτι. Φεύγω για το σπίτι το δοκιμάζω, τα ίδια πάλι. Επιστρέφω κλείνω ραντεβού για την επομένη.
2η επίσκεψη: Το αφήνω γιατί δούλευα και πάω το μεσημέρι. Ναι, είχες δίκιο, είχε πέσει η στάθμη του υδραυλικού υγρού. Συμπληρώσαμε και είναι εντάξει. Όντως έφτιαξε. Το πως χάθηκαν αυτά τα υγρά, καλά εγώ ήμουν άσχετος, εκείνοι; Αλέκοι ή πιο άσχετοι;
Πάω σε ένα φίλο μου για αλλαγή λαδιών και όταν το σηκώσαμε είδαμε διαρροή υγρών από τη φούσκα της κρεμαγιέρας του τιμονιού στη μία πλευρά.
3η επίσκεψη: Πάω τους ξαναλέω έτσι και έτσι και πάμε για αλλαγή κρεμαγιέρας εκτός εγγύησης. Ρωτάω στα ανταλλακτικά πόσο πάει η κρεμαγιέρα και μου απαντάει γύρω στις 700.000 δρχ, γιατί ρωτάς αφού θα στο περάσουν στην εγγύηση (σιωπηλή ανάκληση).
Άλλη μία φορά πάω στη δουλειά και το καταλαβαίνω από τα μισά και πέρα ότι δουλεύει 3-κίλυνδρο. Το πάω και μου λένε αλλαγή DIS (πακέτο 4 καλώδια με πολλαπλασιαστές για τα μπουζί) (σιωπηλή ανάκληση 2).
Μετά το πούλησα γιατί το φοβήθηκα. Ίσως δεν έπρεπε :confused