Τεχνικά προβλήματα.

Άβαταρ μέλους
nik16v
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 1151
Εγγραφή: πριν από 5 χρόνια
Αγαπημένος εξοπλισμός: 11/16” Thomas Radley Cadman & Sons Bengall (1906-1953)
6/8” Thomas Turner & Co. Cutler to His Majesty (1834-1921)
Edwin Jagger DE8911BL
Has thanked: 7644 times
Been thanked: 3389 times

Τεχνικά προβλήματα.

Δημοσίευση από nik16v » πριν από 5 χρόνια

Συνέχεια για τεχνικά προβλήματα με τα αυτοκίνητά μας.

Εμένα αυτό που με εκνευρίζει είναι όταν πας στο συνεργείο (εξουσιοδοτημένο) και δή εντός εγγύησης, του περιγράφεις του τεχνικού διευθυντή ή του μηχανικού πρόβλημα για το οποίο εφαρμόζει η εταιρεία "σιωπηλή" ανάκληση και εκείνοι σφυράνε αδιάφορα και μόνο αφού πας 2-3 φορές στο επιδιορθώνουνε.

Παράδειγμα Opel Astra G 1.4 του 2001, με εγγύηση τότε 1 έτος.

1η επίσκεψη: Όταν στρίβω απότομα δεξιά στην επαναφορά του τιμονιού χάνει την υποβοήθηση. Βόλτα με μηχανικό σε χώρο κατάλληλο. Δεν διαπίστωσε κάτι. Φεύγω για το σπίτι το δοκιμάζω, τα ίδια πάλι. Επιστρέφω κλείνω ραντεβού για την επομένη.

2η επίσκεψη: Το αφήνω γιατί δούλευα και πάω το μεσημέρι. Ναι, είχες δίκιο, είχε πέσει η στάθμη του υδραυλικού υγρού. Συμπληρώσαμε και είναι εντάξει. Όντως έφτιαξε. Το πως χάθηκαν αυτά τα υγρά, καλά εγώ ήμουν άσχετος, εκείνοι; Αλέκοι ή πιο άσχετοι;

Πάω σε ένα φίλο μου για αλλαγή λαδιών και όταν το σηκώσαμε είδαμε διαρροή υγρών από τη φούσκα της κρεμαγιέρας του τιμονιού στη μία πλευρά.

3η επίσκεψη: Πάω τους ξαναλέω έτσι και έτσι και πάμε για αλλαγή κρεμαγιέρας εκτός εγγύησης. Ρωτάω στα ανταλλακτικά πόσο πάει η κρεμαγιέρα και μου απαντάει γύρω στις 700.000 δρχ, γιατί ρωτάς αφού θα στο περάσουν στην εγγύηση (σιωπηλή ανάκληση).

Άλλη μία φορά πάω στη δουλειά και το καταλαβαίνω από τα μισά και πέρα ότι δουλεύει 3-κίλυνδρο. Το πάω και μου λένε αλλαγή DIS (πακέτο 4 καλώδια με πολλαπλασιαστές για τα μπουζί) (σιωπηλή ανάκληση 2).

Μετά το πούλησα γιατί το φοβήθηκα. Ίσως δεν έπρεπε :confused




Άβαταρ μέλους
Antonis
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 8198
Εγγραφή: πριν από 7 χρόνια
Αγαπημένος εξοπλισμός: On the aggressive side...
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Has thanked: 8664 times
Been thanked: 7608 times

Δημοσίευση από Antonis » πριν από 5 χρόνια

Με την ευκαιρία που παίρνω από τον Νίκο και επειδή ασχολήθηκα πολλά χρόνια ως τεχνικός σύμβουλος (ο άνθρωπος που έρχεται σε πρώτη επαφή με τον πελάτη στις οργανωμένες αντιπροσωπείες αυτοκινήτων) και ως υπεύθυνος εγγυήσεων σε μεγάλους dealer, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω μια σύγχυση που επικρατεί στο κομμάτι εγγύησης των αυτοκινήτων.

Στους περισσότερους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων επικρατεί η άποψη ότι οι αντιπροσωπείες (και ιδιαίτερα στην Ελλάδα), δεν θέλουν να αντικαταστήσουν κάτι σε εγγύηση, γιατί αυτό δεν το πληρώνονται από τον ιδιοκτήτη του οχήματος. Χωρίς να αποκλείω βέβαια την απροθυμία κάποιων αντιπροσώπων σε επισκευές εντός εγγύησης, που υπάρχουν και εκεί φυσικά αιτίες (όχι όμως αυτές που μπορεί να φαντάζεται ο πολύς κόσμος) αλλά δεν είναι του παρόντος να το συζητήσουμε εδώ, μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι μάλλον ισχύει ακριβώς το αντίθετο από την άποψη αυτή. Μια σοβαρή αντιπροσωπεία φυσικά και δεν αποφεύγει τις επισκευές εντός εγγύησης, πρώτον γιατί τις πληρώνεται (δεν θα αναφερθώ αν είναι τα ίδια χρήματα σε σχέση με την ίδια επισκευή αν ήταν εκτός εγγύησης) από το εργοστάσιο και δεύτερον έχει και έναν ικανοποιημένο πελάτη. Σαφώς και είναι προτιμότερο να μην χρειαστεί καμία επισκευή (αυξάνει την αξιοπιστία του προϊόντος), αλλά αν είναι να προκύψει κάποια δυσλειτουργία, είναι προτιμότερο να εμφανιστεί εντός εγγύησης.

Και κάτι σημαντικό. Ένα πρόβλημα δεν είναι πάντα εύκολο να εντοπιστεί, ειδικότερα ότι δεν είναι εύκολη η αναπαραγωγή του ή όταν δεν είναι εμφανή τα συμπτώματα ή όταν είναι σποραδικά (συμβαίνουν αραιά και που, ακανόνιστα). Δεν είναι πάντα εύκολη μια διάγνωση, έχουν υπάρξει περιπτώσεις που χρειάστηκε χρόνος για να επιδεινωθεί ένα πρόβλημα και να γίνει εμφανές και όχι για να αποφευχθεί η εγγυητική κάλυψη.

Ένας ακόμη παράγοντας που θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν είναι και ο ψυχολογικός. Πολλές φορές, η λειτουργία ενός εξαρτήματος μπορεί να είναι φυσιολογική μεν, αλλά να είναι διαφορετική από αυτό που προσδοκούσε (είχε στο μυαλό του) ο χρήστης. Όπως επίσης το γεγονός ότι το ίδιο σύμπτωμα (πχ ένας αεροδυναμικός θόρυβος) μπορεί να ενοχλεί τον ιδιοκτήτη όσο είναι το αυτοκίνητο εντός εγγύησης και να αναζητεί άμεσο εντοπισμό και αποκατάσταση εντός εγγύησης, αλλά να μην ενοχλείται από τον ίδιο θόρυβο όταν το αυτοκίνητο είναι εκτός. Στις περιπτώσεις αυτές υπάρχουν και προφανείς λόγοι που συμβαίνουν αυτές οι αντιδράσεις και μη προφανείς. Πάντως είναι περιπτώσεις που τις έχω δει στην πράξη.

Δεν θέλω να ωραιοποιήσω καταστάσεις, επειδή είναι το "συνάφι" μας, άλλωστε αυτή την στιγμή βρίσκομαι σε διαφορετικό αντικείμενο. Απλά επειδή το συναντάω συχνά, ήθελα να πω δυο λόγια επ' αυτού.



Άβαταρ μέλους
natnat
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1478
Εγγραφή: πριν από 6 χρόνια
Has thanked: 851 times
Been thanked: 1808 times
Ηλικία: 42

Δημοσίευση από natnat » πριν από 5 χρόνια

Αντώνη στα περισσότερα έχεις δίκιο.
Και φυσικά κάποιες φορές φταίνε και οι πωλητές που για να πουλήσουν τα ωραιοποιούν όλα ή τα test drive δεν γίνονται όπως θα έπρεπε.
Αλλά υπάρχουν και οι πολιτικές των εργοστασίων.
Πχ μουλωχτές ανακλήσεις και αλλαγή μιας λίστας πραγμάτων σε ένα όχημα στην Αμερική,
ενώ Ευρώπη για τα ίδια πράγματα, το ίδιο εργοστάσιο, στο ίδιο ακριβώς μοντέλο (που παρήχθηκε στην ίδια χώρα, ίδια εποχή), ο κατασκευαστής να κάνει τον Κινέζο. Μιλάω συγκεκριμένα για mazda 3. Αμερική 20 service bulletins, Ευρώπη 3.
Χωρίς να σημαίνει ότι είμαι δυσαρεστημένος από το πολύ αξιόπιστο αμαξάκι μου.


Παναγιώτης - Χαλκιδική/Καβάλα

17-6-2018 Να χαιρομαστε την ... δημοκρατια μας...
#Μακεδονια_Πουλημενοι

Άβαταρ μέλους
Antonis
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 8198
Εγγραφή: πριν από 7 χρόνια
Αγαπημένος εξοπλισμός: On the aggressive side...
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Has thanked: 8664 times
Been thanked: 7608 times

Δημοσίευση από Antonis » πριν από 5 χρόνια

Πάντα οι ανακλήσεις αφορούν έναν συγκεκριμένο αριθμό πλαισίων ενός μοντέλλου (πχ από το πλαίσιο τάδε έως και το πλαίσιο τάδε) και όχι ολόκληρες σειρές μοντέλλων. Ακόμα και τα πληττόμενα πλαίσια, συνήθως οι ανακλήσεις αναφέρουν πρώτα έλεγχο και αν απαιτείται αντικατάσταση. Υπάρχουν δε ανακλήσεις που περιλαμβάνουν κριτήρια, πράγμα που σημαίνει ότι στην ίδια ανάκληση άλλες εργασίες μπορεί να περιλαμβάνει σε ένα όχημα και κάπως διαφορετικές σε ένα άλλο. Το πως και το γιατί, το εργοστάσιο το ξέρει.

Ακόμα και οι ανακλήσεις, έχουν λόγους που συμβαίνουν, δεν σημαίνει πάντα επικινδυνότητα ή κακοτεχνίες.



Άβαταρ μέλους
natnat
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1478
Εγγραφή: πριν από 6 χρόνια
Has thanked: 851 times
Been thanked: 1808 times
Ηλικία: 42

Δημοσίευση από natnat » πριν από 5 χρόνια

Να συμπληρώσω ότι κάποιες ανακλήσεις γίνονται και για λόγους marketing.

Τις τεχνικές οδηγίες δεν τις δημοσιεύουν στα ΜΜΕ.
ΑΝ διαπιστωθεί πρόβλημα σε έλεγχο στο service ή παραπονεθεί ο πελάτης και επιβεβαιωθεί το ζήτημα, ακολουθείται η τεχνική οδηγία που πολλές φορές σημαίνει δωρεάν επισκευή ή και αντικατάσταση του ελλατωματικού υλικού (κάποιες φορές και με βελτιωμένο ανταλλακτικό).

Για να υπάρξουν όμως ανακλήσεις ή τεχνικές οδηγίες θα πρέπει πρώτα να εντοπιστούν τα προβλήματα από τα συνεργεία και να αναφερθούν / κοινοποιηθούν στο εργοστάσιο, είδικά όταν πρόκειται για νέο μοντέλο. Ο κατασκευαστής μετά θα αποφασίσει αν ένα συγκεκριμένο πρόβλημα είναι αρκετά σοβαρό ή έφτασε αριθμητικά μια κρίσιμη μάζα, ώστε να ασχοληθεί και να το λύσει. :b

Φυσικά προηγείται έλεγχος. Πολλές φορές όμως η υπόθεση είναι μούγκα στη στρούγγα ;)
Τί να πούμε για την Z-eugeot και τις επι δεκαετία προβληματικές αντλίες καυσίμων, που σε αφήναν στην μέση τις στροφής με αμάξι ακυβέρνητο...

Η εμπειρία μου ως πελάτη από τις Ελληνικές αντιπροσωπείες είναι, ότι εκτός μερικών εξαιρέσεων, δεν ακολουθείται παρά ένας βασικός έλεγχος του αυτοκινήτου, πάνω στην πίεση που ασκείται επί / βιασύνη του προσωπικού, λόγω υποστελέχωσης. Αν δεν κλαφτεί ο πελάτης για πρόβλημα, πολλές φορές κάτι δεν θα εντοπιστεί ποτέ. Άκόμα και αν είναι σημαντικό, επικίνδυνο ή και πασιφανές ότι προκλήθηκε από κακοτεχνία εντός της αντιπροσωπείας από αμέλεια...
Και έχω αρχίσει πραγματικά να φοβάμαι για το θολό μυαλό που κουβαλάνε πλέον αρκετοί μηχανικοί λόγω κρίσης και τους κάνει επικίνδυνα απρόσεκτους.

Ξανά στο θέμα μας. Ελπίζω ο αγαπητός φίλος να βρεί λύση με το πρόβλημα στεγανότητας στο αυτοκίνητό του.


Παναγιώτης - Χαλκιδική/Καβάλα

17-6-2018 Να χαιρομαστε την ... δημοκρατια μας...
#Μακεδονια_Πουλημενοι


Άβαταρ μέλους
christostz03
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1687
Εγγραφή: πριν από 5 χρόνια
Αγαπημένος εξοπλισμός: Merkur 23c
Muhle R41 Rosegold
Parker 26c
Merkur Slant 37c
Qshave Adjustable

Σαπούνια & Κρέμες ... αρκετά ... :)
Τοποθεσία: Αρτέμιδα - Αττική
Has thanked: 4438 times
Been thanked: 5362 times
Ηλικία: 38

Δημοσίευση από christostz03 » πριν από 4 χρόνια

christostz03 έγραψε:Eίπαν ότι το είδαν ... τώρα αν με δουλεύουν δεν ξέρω.

Αν όμως έμπαινε νερό από κάτω θα έπρεπε να μην είναι "καθαρό". Μέσα το νερό που βρέθηκε ήταν πεντακάθαρο χωρίς σημάδια από χώμα κλπ

Μου είπαν ότι μόλις ξαναπαρουσιαστεί να τους το ξαναπάω για να το "ξηλώσουν" εντελώς .

Τι να πω δεν ξέρω ... θα το παρακολουθώ εγώ πλέον. Μετά από αρκετή βροχή θα σηκώνω τα καθίσματα να βλέπω και με την πρώτη ευκαιρία θα το ξαναπάω.

Βέβαια το mail προς Γερμανία είναι έτοιμο ...

Παιδιά, μιας και λύθηκε επιτέλους το πρόβλημα, είπα να σας ενημερώσω ώστε αν τύχει σε κάποιο φίλο να είναι ενήμερος.

Λοιπόν ... Στις 24/12 στέλνω mail Γερμανία, αναφέροντας το πρόβλημα και εκφράζοντας την απορία μου που μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο σε μία εταιρεία σαν την BMW. To mail δεν ήταν επιθετικό.

Στις 27/12 λαμβάνω mail από Γερμανία ότι το θέμα μου προωθήθηκε στο αρμόδιο τμήμα !!! Γυρίζω από διακοπές στις 29/12 (δεν είχα πάρει το αυτοκίνητο μαζί μου) ημέρα Κυριακή.

Στις 30/12 λαμβάνω mail από τον διευθυντή του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών της BMW Eλλάδος, λέγοντας μου ότι λυπάται για το πρόβλημα και ότι στις επόμενες μέρες θα σας καλέσουμε για επανεξέταση του αυτοκινήτου (στο mail προς Γερμανία ανέφερα ποιο ήταν το συνεργείο που το πήγα). 'Ολως τυχαίως την επόμενη μέρα πιάνει μια βροχή, ωραία λέω ώρα για τεστ.

Πάω στο αυτοκίνητο, μούσκεμα το πίσω κάθισμα. Βγάζω το κάθισμα ... δύο δάχτυλα νερό στην θέση πίσω από τον οδηγό και άλλο ένα στην διπλανή θέση. Γιορτινές μέρες αλλά το "καντήλι" ... "καντήλι" ... Έβριζα μέχρι το βράδυ :!@#!

Κάνω μία βόλτα το αυτοκίνητο περίπου για 800 μέτρα παίρνοντας απότομα τις στροφές, ανεβοκατεβαίνοντας ανηφόρες και παρατηρώ ότι στις πίσω θέσεις ανάβλυζε, κυριολεκτικά, νερό !!! Δεν μπόρεσα να διακρίνω από που αλλά μιλάμε για μεγάλη ποσότητα !!! Παράλληλα άκουγα κάπου από πίσω το νερό να χτυπάει στα τοιχώματα του αυτοκινήτου (στο χώρο των αποσκευών ούτε ίχνος νερού ). Ακουγόταν τόσο έντονα που μπορούσε να αντιληφθεί κανείς ότι το νερό που είχε συσσωρευτεί ήταν πάρα πολύ.

Την επόμενη μέρα το πρώι τους παίρνω τηλεφώνο ...

"Α ο κύριος Χρήστος (με το μικρό μου, μου μίλησαν) τώρα ετοιμαζόμασταν να σας πάρουμε ... Θα σας έχουμε και αυτοκίνητο αντικατάστασης στις 07/01" (όταν είχα πρωτοπάει το αυτοκίνητο στις 18/12 μου το κράτησαν μέχρι τις 24/12 και δεν μου είχαν δώσει αυτοκίνητο αντικατάστασης παρά τις συνεχείς μου διαμαρτυρίες !!! )

Τους πηγαίνω το αυτοκίνητο στις 02/01. Η διαδρομή από το σπίτι μου μέχρι το συνεργείο (το πήγα στο ίδιο συνεργείο που το είχα πρωτοπάει) ειναι το πολύ 700 μέτρα. Την προηγούμενη μέρα δεν είχε βρέξει ... κι όμως το νερό συνέχιζε να αναβλύζει κανονικότατα...

Τους λέω το αυτοκίνητο δεν θα φύγει από το συνεργειο αν δεν:
1) δώσετε εγγύηση ότι δεν έχει σκουριάσει εκεί όπου είχαν συγκεντρωθεί τα νερά
2) δώσετε εγγύηση ότι δεν θα ξαναμπούν νερά από εκεί από όπου είχαν πρωτομπεί
3) καθαρίσετε το πίσω κάθισμα από τα σημάδια που άφησε το νερό

Μου λένε το αυτοκίνητο θα "γδυθεί" ολόκληρο από την μέση και πίσω ...

Τελικά, αφού το κράτησαν για 4-5 μέρες και μου έδωσαν βέβαια αυτοκίνητο αντικατάστασης (στις 02/01 αντί για τις 07/01 που είχαν πει) βρήκαν ότι τα νερά έμπαιναν από 2 διαφορετικά σημεία:
1) ο προφυλακτήρας δεν είχε κουμπώσει σωστά στην βάση
2) από ένα εκ των καλωδίων των αισθητήρων παρκαρίσματος

Πριν πάω να το πάρω μιλάω με το συνεργείο μου λένε τα παραπάνω και ζητάνε 123Ε γιατί "έγδυσαν" το αυτοκίνητο για να το βρούν... τους λέω δεν παίζει ... θα μιλήσω με κεντρικά. (Μου λένε επίσης ότι, πρακτικά και τα δύο σημεία από όπου μπήκαν τα νερά έχουν να κάνουν με ελαττωματική τοποθέτηση αισθητήρων αρχικά και στην συνέχεια προφυλακτήρα).Το αυτοκίνητο το πήρα το 09 ΜΕ τους αισθητήρες από την αντιπροσωπία φορεμένους (όχι από αυτή που πήγα τώρα το αυτοκίνητο αλλά από άλλον ... αν επιτρέπεται μπορώ να πω ποιοι είναι οι δύο αυτοί αντιπρόσωποι) κανείς μη εξουσιοδοτημένος τεχνικός δεν είχε και έχει ακόμα βάλει χέρι πάνω στο αυτοκίνητο.

Μιλώντας με κεντρικά με τον ίδιο τον διευθυντή του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών του λέω ότι όλα ήταν ανεπίτρεπτα (μη παροχη αυτοκινήτου αντικατάστασης από την αρχή, μη επίλυσης του προβλήματος από την αρχή παρότι τους είχα ενημερώσει ότι σχετικά φόρουμ ανέφεραν πρόβλημα στους αισθητήρες, κλπ) Μου είπε ότι απο την στιγμή που το αυτοκίνητο το πήρα από τον Χ, ο Χ ευθύνεται για την ελαττωματική τοποθέτηση των αισθητήρων και όχι ο Υ που το πήγα τώρα για να μου λύσουν το πρόβλημα και ως εκ τούτου οι όποιες ευθύνες πρέπει να αναζητηθούν από τον Χ. 'Ομως και ο Υ πρέπει να πληρωθεί για τις ανθρωποώρες που διέθεσε ...Επίσης, δεν καθαρίζεται το κάθισμα, δεν προβλέπεται ...

Έτοιμος να σκάσω εγώ ...

Τελικά, μου κόψανε τα 23Ε ... και πλήρωσα 100Ε. Μου δώσανε ένα χαρτί ότι από εκεί που έγινε η ζημιά δεν θα ξαναμπεί νερό. Για σκουριά δεν είπαν τίποτα, παραμόνο ότι δεν είχε σκουριάσει τίποτα και ότι δεν ύπηρχε περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο (δεν είχα και εγώ άλλο κουράγιο να ασχοληθώ περαιτέρω ... λανθασμένα). Οπότε από τα 3 που ζήτησα πήρα τελικά ... 1 :dash

Ελπίζω πραγματικά να μην υπάρχει θέμα με την σκουριά ... κατά τα άλλα τα 23 ε που μου κόψανε θα πάνε για βιολογικό καθάρισμα του αυτοκινήτου...

Αυτά τα ολίγα, συγγνώμη αν σας κούρασα, απλά είπα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου, ώστε αν τύχει κάτι ανάλογο σε κάποιον (ελπίζω ποτέ και σε κανέναν ... μόνο σε μένα που είμαι και γκαντεμάκος :boeller ) άλλο φίλο να έχει μία άποψη.

Μέχρι σήμερα δεν είδα ξανά νερά ...


Wet Shaving Rules !!!

"Φορτώστε" σαν να μην υπάρχει αύριο ... Λεφτά για καινούρια κρέμα ή σαπούνι ΠΑΝΤΑ υπάρχουν ...

-- Χρήστος --

Άβαταρ μέλους
dimitris
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4158
Εγγραφή: πριν από 6 χρόνια
Αγαπημένος εξοπλισμός: (αγαπημένος)
Αδελφότητα Open Comb
Γουρουνοπίνελα
Synergy σαπούνια (που να ήξερα ο άμοιρος τότε)
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 149 times
Been thanked: 1783 times
Ηλικία: 42

Δημοσίευση από dimitris » πριν από 4 χρόνια

Πωπω Χρήστο ολόκληρη οδύσεια. Πάλι καλά που ξεμπέρδεψες!


Ερασιτέχνης σαπωνοποιός
Συχνές ερωτήσεις για το φόρουμ

Άβαταρ μέλους
christostz03
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1687
Εγγραφή: πριν από 5 χρόνια
Αγαπημένος εξοπλισμός: Merkur 23c
Muhle R41 Rosegold
Parker 26c
Merkur Slant 37c
Qshave Adjustable

Σαπούνια & Κρέμες ... αρκετά ... :)
Τοποθεσία: Αρτέμιδα - Αττική
Has thanked: 4438 times
Been thanked: 5362 times
Ηλικία: 38

Δημοσίευση από christostz03 » πριν από 4 χρόνια

Σίγουρα 100ε, ειδικά στις μέρες μας, δεν περισσεύουν σε κανένα.
Στο τέλος τέλος, θα μπορούσα να τα διαθέσω σε κρέμες, σαπούνια, after shave βρε αδερφέ :bigsmilie

Το σημαντικό είναι ότι έπρεπε να μιλήσω με Γερμανία για να ασχοληθούν πιο σοβαρά (μέχρι τότε το μόνο που έκαναν ήταν να ρίχνουν νερό ... αν κατέβαζαν τον προφυλακτήρα αμέσως θα έβλεπαν το πρόβλημα). κοινώς στα συνεργεία πρέπει να τους έχεις με το ... καρότο και το μαστίγιο !!!


Wet Shaving Rules !!!

"Φορτώστε" σαν να μην υπάρχει αύριο ... Λεφτά για καινούρια κρέμα ή σαπούνι ΠΑΝΤΑ υπάρχουν ...

-- Χρήστος --

Άβαταρ μέλους
nik16v
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 1151
Εγγραφή: πριν από 5 χρόνια
Αγαπημένος εξοπλισμός: 11/16” Thomas Radley Cadman & Sons Bengall (1906-1953)
6/8” Thomas Turner & Co. Cutler to His Majesty (1834-1921)
Edwin Jagger DE8911BL
Has thanked: 7644 times
Been thanked: 3389 times

Δημοσίευση από nik16v » πριν από 3 χρόνια




Άβαταρ μέλους
nik16v
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 1151
Εγγραφή: πριν από 5 χρόνια
Αγαπημένος εξοπλισμός: 11/16” Thomas Radley Cadman & Sons Bengall (1906-1953)
6/8” Thomas Turner & Co. Cutler to His Majesty (1834-1921)
Edwin Jagger DE8911BL
Has thanked: 7644 times
Been thanked: 3389 times

Δημοσίευση από nik16v » πριν από 2 χρόνια

Επιπλέον εγγύηση από την εν Ελλάδι αντιπροσωπεία αυτοκινήτου, ευτυχώς χωρίς χρέωση, η οποία περιελάμβανε και την μηχανή (όπως έλεγε ο πωλητής), αν διάβαζες τους όρους, διαπίστωνες ότι προέβλεπε ρητά ράγισμα κορμού μηχανής. Από αστοχία υλικού μιλάμε για 1 περίπτωση στο 1.000.000 και αν.




Απάντηση

Επιστροφή στο “Αυτοκίνητο”