Το ξύρισμα της ημέρας: Ιούνιος 2015

Απάντηση
Link

...Polsilver.
Ωραία, μου ταίριαξε.
Να δούμε τις θα πει στο β΄ξύρισμα.


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Antonis
Καθηγητής Ξυρίσματος
Καθηγητής Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 11092
Εγγραφή: 15 Δεκ 2011, 20:57
14
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Has thanked: 30359 times
Been thanked: 30841 times

Καλημέρα από την βροχερή Θεσσαλονίκη!

-Denim Original sc
-Edwin Jagger super badger
-Gillette Fatboy @9
-Bic Chrome Platinum [1]
-444
-Denim Original asl

:v :v :v
Άβαταρ μέλους
evaggelos1971
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: 19 Μάιος 2015, 11:41
11
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη-Πυλαία
Has thanked: 941 times
Been thanked: 421 times
Ηλικία: 55

Καλημέρα σας κύριοι.

Χαρά στο κουράγιο σας συμπολίτες :dance5 μπήκα και εγώ το πρωί στο μπάνιο να ρίξω μια απολαυστική ξυρα και είχε σκοτεινιασει έξω τόσο πολύ που έπρεπε να ανάψω φώτα, μου φύγε η διάθεση και αραξα στον καναπέ :bigsmilie

Καλή Κυριακή να έχετε !!!
Το τίμημα αυτών που κατέχουν την γνώση, είναι να ζουν έκπτωτοι......
Evaggelos
Άβαταρ μέλους
aris22
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5407
Εγγραφή: 30 Απρ 2012, 07:08
14
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Has thanked: 4491 times
Been thanked: 5445 times

Καλημέρα !

Αντώνη τι βροχερή Θεσσαλονίκη ? Εδω σε λίγο θα βγούμε με τα κανό ..... :bigsmilie


Merkur Futur
Astra sp
SOC 2 band
Pannacrema Labdano
Aqua Velva Usa
Korres C&G asb

Δεν αναφέρω πλέον ρυθμίσεις για την Futur διότι σε ενα πέρασμα μπορεί να κάνω 2 & 3 διαφορετικές ρυθμίσεις . Άλλη ρύθμιση για τα μάγουλα , άλλη για τον λαιμό και άλλη για το μουστάκι. Πάντως στο τέλος το αποτέλεσμα είναι πάντα εξαιρετικό ! :megagrin

Εικόνα
Άρης

Ζούν ανάμεσα μας........
Ηλίας
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4168
Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 15:25
12
Has thanked: 5740 times
Been thanked: 5633 times

Καλημέρα !

✯ shavemac 177
✯ Sir Irisch Moos, sst
✯ Edwin Jagger 89L BL
✯ Polsilver Super Iridium
✯ Π-αγ-ω-μ-έ-ν-ο ν-ε-ρ-ό ❄ Π-α-γ-ά-κ-ι
✯ Norina Fougere, edc

✍ Φρεσκάδα !
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Για δύο πράγματα δε πρέπει να στεναχωριόμαστε..
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
Άβαταρ μέλους
YMMV
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 825
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 22:49
13
Has thanked: 998 times
Been thanked: 1110 times

Parker 26c
Feather #3
Ωμέγα S10083
Speick ss

Πιο επιθετική η open comb Parker από τις αντίστοιχες Merkur, αλλά όχι τόσο όσο οι Fatip και Muhle R41. Για γένια ημερών προτιμώ την R41 αυτή την περίοδο. Το συνθετικό είναι ωραίο, θυμίζει αρκετά χοίρο σε συμπεριφορά.

Εικόνα
Γιώργος
Άβαταρ μέλους
herco
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6407
Εγγραφή: 04 Σεπ 2013, 14:12
12
Has thanked: 12159 times
Been thanked: 12135 times
Ηλικία: 55

f21062015.jpg
Καλησπερα σας

- Alpa Windsor preshave lotion
- Gillette Fatboy E4
- Polsilver Super Iridium
- Vie-Long Cachurro
- TFS Hercules
- Alpa Chypre
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Εικόνα
Ζάχος

21/6

SOC
Windsor
Futur
ASP
AV



Έτοιμος για συνάντηση με τη Λατρεία.
Άβαταρ μέλους
Moustardas
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: 27 Αύγ 2014, 16:12
11
Τοποθεσία: Αθήνα
Has thanked: 287 times
Been thanked: 504 times
Ηλικία: 44

Γεια σας κύριοι

Floid pre-shave oil
Merkur - 41c
Astra (2)
HTGAM - Gondolier
Semogue 1800
Extro Bay Rum asl
444 asg
Κώστας
macho
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5173
Εγγραφή: 23 Ιουν 2014, 19:15
12
Has thanked: 16341 times
Been thanked: 17340 times

Υγεια σε ολους
-parker26c
-de blades by Giannis(hairmaker) <3
-omega80080
-tfs hercules+glycerine :thumbsup
-aquavelva
-latoja asb
-fetih by norina edc
3p/bbs.Απολαψη ασουμε!
οι λεπιδες οτι καλυτερο εχω δοκιμασει μεχρι στιγμης(μας εκανες ζημια Γιαννη :hyper ). πιο κοφτερες απο feather και πιο γλυκες απο personna platinum(τι μου κανες ρε Γιαννη :mad).3 περασματα,προσωπο γυαλι,αισθηση μοναδικη.το tfs hercules με την προσθηκη 5 σταγονων γλυκερινης εφαμιλλο των valobra,mwf,harris,tabac , για να μην πω και καλυτερο :dance .το fetih απο νορινα κατι κολωνιες των 100 και 200 dollars-euro τις κανει να μοιαζουν νερακι.Απιθανο ξυρισμα! :wow :clap1
001.JPG
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Το ξύρισμα της ημέρας”