Υγεια σε ολους
-parker26c
-de blades by Giannis(hairmaker) <3
-omega80080
-tfs hercules+glycerine :thumbsup
-aquavelva
-latoja asb
-fetih by norina edc
3p/bbs.Απολαψη ασουμε!
οι λεπιδες οτι καλυτερο εχω δοκιμασει μεχρι στιγμης(μας εκανες ζημια Γιαννη :hyper ). πιο κοφτερες απο feather και πιο γλυκες απο personna platinum(τι μου κανες ρε Γιαννη :mad).3 περασματα,προσωπο γυαλι,αισθηση μοναδικη.το tfs hercules με την προσθηκη 5 σταγονων γλυκερινης εφαμιλλο των valobra,mwf,harris,tabac , για να μην πω και καλυτερο :dance .το fetih απο νορινα κατι κολωνιες των 100 και 200 dollars-euro τις κανει να μοιαζουν νερακι.Απιθανο ξυρισμα! :wow :clap1
001.JPG
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.