Μετατροπή πένας σε eyedropper.
Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2016, 00:06
Χρησιμοποιήθηκε μια Kaweco student transparent clear (ΒΒ nib) και γέμισε με μελάνι Pelikan Edelstein Sapphire.
Λυπάμαι που δεν μου έκοψε να φωτογραφήσω τη διαδικασία....αλλά είναι απλούστατη.
Προϋποθέσεις:
1. Να μην υπάρχουν μεταλλικά μη ανοξείδωτα μέρη πχ εσωτερικές επίστρωσεις ή το ίδιο το barrel, όπου θα αγγίξει η μελάνη.
(Στην περίπτωσή μας το section είναι χρωμιωμένο, αλλά και καλύπτεται ολοσχερώς από σιλικόνη)
2. Τα πάσα και κάθε τι κινητό να είναι σε άριστη κατάσταση και να μην έχει ανοχές και τζόγους.
3. Το feed, nib(=πενάκι) να λειτουργουν σωστά και να είναι καθαρά και στεγνά
4. Το μελάνι να μην είναι κανένα περίεργο με pigments κτλ για να μην αφήσει (ειδικά εδώ που είναι διάφανη η ρητίνη της όλης υλοποίησης) και δεν καθαρίζεται (κάντε το με κανένα υδροδιαλυτό αν δεν είστε σίγουροι) και βέβαια να μην έχει υπολλείματα, ξεράδια, σβώλους κτλ.
Εκτέλεση:
1. Αφαιρούμε το section και ξεβιδώνουμε το feed αλλά αφήνουμε το nib στη θέση του.
(1α. Προαιρετικά περνάμε στο τέρμα των πάσων του section μια ειδική τσιμουχούλα ~10mm από κάτι Αμερικλάνους Goulet pens etc., για να κλειδώσει καλύτερα λέει ο SBRE Brown, αλλά δεν θα μπορέσω να ασχοληθώ)
2. Κολλάμε χιαστί (για πλήρη σταθερότητα και ακινησία) με χαρτοταινία το barrel ανάποδα (με τα πάσα προς τα πάνω) σε μια βαριά, σταθερή βάση.
3. Γεμίζουμε με σταγονόμετρο ή με σύριγγα το barrel μέχρι ~3mm κάτω από τα πάσα και σκουπίζουμε με χαροπετσέτα ή και μπατονέττα αυτιών τα ίδια τα πάσα αν λερώθηκαν.
4. Περνάμε με διαφανή σιλικόνη υδραυλικών εργασιών τα πάσα στο section και λίγη χαμηλά μέσα στα πάσα του barrel τόση, ώστε να σφραγιστούν όταν θα βιδωθούν αλλά να μη τρέξει μέσα καμμιά σταγόνα.
5. Βιδώνουμε σταθερά, χωρίς μπρος-πίσω και το τερματίζουμε σφίγγοντας χωρίς υπερβολές.
6. Τώρα το section είναι βιδωμένο στο barrel και αν η πένα το επιτρέπει το feed με το nib είναι εκτός, άρα από πάνω είναι εν δυνάμει ανοιχτό. ΤΟ ΑΦΗΝΟΥΜΕ 24 ΩΡΕΣ ΕΤΣΙ σε ένα μέρος χωρίς σκόνη πχ μέσα σε ένα ντουλάπι. Δεν το αγγίζουμε, δεν το δοκιμάζουμε, δεν κουνάμε τη μελάνη για να μη βρέξει τη σιλικόνη, δεν το κοιτάμε καν. Γιατί; Διότι ο υδραυλικός μου τόσο μου είπε ότι η σιλικόνη πρέπει να μείνει άβρεχτη για απόλυτη ασφάλεια. Επίσης διότι ίσχυσε σε κάθε συντήρηση πένας που έχω κάνει περιλαμβανομένης και της Montblanc Meisterstueck 146 (1985)
[-Μα, η ΜΒ έχει μια ειδική σιλικόνη 2 συστατικών.... - Ναι, ξέρω.]
7. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΕΡΑ, βιδώνουμε το feed με προσοχή ενώ η πένα είναι ακόμη ανάποδα, την ξεκολλάμε από τις ταινίες, καθαρίζουμε τυχόν, τη γυρνάμε και γράφουμε για πολλά τέρμινα.
8. Μην τη βάλετε αυτή την πένα στο καλό το κουστούμι, η μέθοδος είναι ασφαλής, αλλά δεν μπορώ να αναλάβω καμμιά ευθύνη, αυτό τον καιρό τα οικονομικά όλων μας πιστεύω είναι......
Υπόμνημα
[Παρακαλώ τα κεφαλαία να παραμείνουν]
Λυπάμαι που δεν μου έκοψε να φωτογραφήσω τη διαδικασία....αλλά είναι απλούστατη.
Προϋποθέσεις:
1. Να μην υπάρχουν μεταλλικά μη ανοξείδωτα μέρη πχ εσωτερικές επίστρωσεις ή το ίδιο το barrel, όπου θα αγγίξει η μελάνη.
(Στην περίπτωσή μας το section είναι χρωμιωμένο, αλλά και καλύπτεται ολοσχερώς από σιλικόνη)
2. Τα πάσα και κάθε τι κινητό να είναι σε άριστη κατάσταση και να μην έχει ανοχές και τζόγους.
3. Το feed, nib(=πενάκι) να λειτουργουν σωστά και να είναι καθαρά και στεγνά
4. Το μελάνι να μην είναι κανένα περίεργο με pigments κτλ για να μην αφήσει (ειδικά εδώ που είναι διάφανη η ρητίνη της όλης υλοποίησης) και δεν καθαρίζεται (κάντε το με κανένα υδροδιαλυτό αν δεν είστε σίγουροι) και βέβαια να μην έχει υπολλείματα, ξεράδια, σβώλους κτλ.
Εκτέλεση:
1. Αφαιρούμε το section και ξεβιδώνουμε το feed αλλά αφήνουμε το nib στη θέση του.
(1α. Προαιρετικά περνάμε στο τέρμα των πάσων του section μια ειδική τσιμουχούλα ~10mm από κάτι Αμερικλάνους Goulet pens etc., για να κλειδώσει καλύτερα λέει ο SBRE Brown, αλλά δεν θα μπορέσω να ασχοληθώ)
2. Κολλάμε χιαστί (για πλήρη σταθερότητα και ακινησία) με χαρτοταινία το barrel ανάποδα (με τα πάσα προς τα πάνω) σε μια βαριά, σταθερή βάση.
3. Γεμίζουμε με σταγονόμετρο ή με σύριγγα το barrel μέχρι ~3mm κάτω από τα πάσα και σκουπίζουμε με χαροπετσέτα ή και μπατονέττα αυτιών τα ίδια τα πάσα αν λερώθηκαν.
4. Περνάμε με διαφανή σιλικόνη υδραυλικών εργασιών τα πάσα στο section και λίγη χαμηλά μέσα στα πάσα του barrel τόση, ώστε να σφραγιστούν όταν θα βιδωθούν αλλά να μη τρέξει μέσα καμμιά σταγόνα.
5. Βιδώνουμε σταθερά, χωρίς μπρος-πίσω και το τερματίζουμε σφίγγοντας χωρίς υπερβολές.
6. Τώρα το section είναι βιδωμένο στο barrel και αν η πένα το επιτρέπει το feed με το nib είναι εκτός, άρα από πάνω είναι εν δυνάμει ανοιχτό. ΤΟ ΑΦΗΝΟΥΜΕ 24 ΩΡΕΣ ΕΤΣΙ σε ένα μέρος χωρίς σκόνη πχ μέσα σε ένα ντουλάπι. Δεν το αγγίζουμε, δεν το δοκιμάζουμε, δεν κουνάμε τη μελάνη για να μη βρέξει τη σιλικόνη, δεν το κοιτάμε καν. Γιατί; Διότι ο υδραυλικός μου τόσο μου είπε ότι η σιλικόνη πρέπει να μείνει άβρεχτη για απόλυτη ασφάλεια. Επίσης διότι ίσχυσε σε κάθε συντήρηση πένας που έχω κάνει περιλαμβανομένης και της Montblanc Meisterstueck 146 (1985)
[-Μα, η ΜΒ έχει μια ειδική σιλικόνη 2 συστατικών.... - Ναι, ξέρω.]
7. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΕΡΑ, βιδώνουμε το feed με προσοχή ενώ η πένα είναι ακόμη ανάποδα, την ξεκολλάμε από τις ταινίες, καθαρίζουμε τυχόν, τη γυρνάμε και γράφουμε για πολλά τέρμινα.
8. Μην τη βάλετε αυτή την πένα στο καλό το κουστούμι, η μέθοδος είναι ασφαλής, αλλά δεν μπορώ να αναλάβω καμμιά ευθύνη, αυτό τον καιρό τα οικονομικά όλων μας πιστεύω είναι......
Υπόμνημα
[Παρακαλώ τα κεφαλαία να παραμείνουν]