Στη Blackbird αν και δεν είναι από τις μηχανές που κρατάνε τη λεπίδα χαμηλά, δεν έχω παρατηρήσει chattering.
Βέβαια την κρατάει γενικά πολύ καλά και την κάμπτει πολύ, οπότε, υποθέτω ότι το όλο tension βοηθάει.
Και πάντα κάνω κόντρα, ακόμη και στο μουστάκι.
Βέβαια SE δεν είναι, ούτε περιμένω ποτέ να έχει την ίδια αίσθηση μία DE με μία SE.
Against The Grain .
- Tzimisce
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 2729
- Εγγραφή: 08 Δεκ 2017, 13:42
- 6
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 8223 times
- Been thanked: 10088 times
- Ηλικία: 52
- Επικοινωνία:
Μιχάλης
- NYC1920
- Λύκειο
- Δημοσιεύσεις: 1402
- Εγγραφή: 15 Ιαν 2019, 19:42
- 5
- Τοποθεσία: Βόλος
- Has thanked: 11522 times
- Been thanked: 9175 times
- Ηλικία: 47
Λίγο-πολύ ,με τις περισσότερες αμφίκοπες
μηχανές ξυρίσματος στα περάσματα «με τη φορά»
(WTG) και «καθέτως της φοράς» (XTG) ,σπανίως
ο (έμπειρος) χειριστής τους θα αντιμετωπίσει προβλήματα.
Εκεί που η μηχανή αποτυγχάνει ή αντιθέτως
αριστεύει , είναι το πέρασμα «αντιθέτως της φοράς” ( κόντρα ή ATG ) .
Όταν η κοπή της κάθε τρίχας ,
ωθεί τη κόψη της λεπίδας προς το
δέρμα.Εκεί που το βάρος της όποιας
μηχανής αντιτίθεται στη φορά κίνησης
της.
Η μηχανή αποτελεί,μεταξύ άλλων ,
το μέσο ( medium ) μεταξύ χεριού και λεπίδας .
Αν αδυνατεί να να «χαλιναγωγήσει»
την τυχούσα λυγερόκορμη
και τσαχπίνα λεπίδα στις κόντρες,
τότε απλά παίρνει δρόμο .
Η λεπίδα πρέπει να αποτελεί όσο πιο
«άχρωμη»,άκαμπτη και «ουδέτερη»
προέκταση του χεριού.
Ταλαντώσεις,στεβλώσεις και αστάθειες ,
είναι μη αποδεκτά και
ιδιαιτέρως ανεπιθύμητα στοιχεία λεπίδας ,
αλλά και του ξυρίσματος γενικότερα.
μηχανές ξυρίσματος στα περάσματα «με τη φορά»
(WTG) και «καθέτως της φοράς» (XTG) ,σπανίως
ο (έμπειρος) χειριστής τους θα αντιμετωπίσει προβλήματα.
Εκεί που η μηχανή αποτυγχάνει ή αντιθέτως
αριστεύει , είναι το πέρασμα «αντιθέτως της φοράς” ( κόντρα ή ATG ) .
Όταν η κοπή της κάθε τρίχας ,
ωθεί τη κόψη της λεπίδας προς το
δέρμα.Εκεί που το βάρος της όποιας
μηχανής αντιτίθεται στη φορά κίνησης
της.
Η μηχανή αποτελεί,μεταξύ άλλων ,
το μέσο ( medium ) μεταξύ χεριού και λεπίδας .
Αν αδυνατεί να να «χαλιναγωγήσει»
την τυχούσα λυγερόκορμη
και τσαχπίνα λεπίδα στις κόντρες,
τότε απλά παίρνει δρόμο .
Η λεπίδα πρέπει να αποτελεί όσο πιο
«άχρωμη»,άκαμπτη και «ουδέτερη»
προέκταση του χεριού.
Ταλαντώσεις,στεβλώσεις και αστάθειες ,
είναι μη αποδεκτά και
ιδιαιτέρως ανεπιθύμητα στοιχεία λεπίδας ,
αλλά και του ξυρίσματος γενικότερα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος NYC1920 την 10 Αύγ 2020, 19:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Δάσκαλος Ξυρίσματος
- Δημοσιεύσεις: 5173
- Εγγραφή: 23 Ιουν 2014, 19:15
- 9
- Has thanked: 16341 times
- Been thanked: 17334 times
Σωστά όλα.πως τα επιτυγχάνουμε?
- NYC1920
- Λύκειο
- Δημοσιεύσεις: 1402
- Εγγραφή: 15 Ιαν 2019, 19:42
- 5
- Τοποθεσία: Βόλος
- Has thanked: 11522 times
- Been thanked: 9175 times
- Ηλικία: 47
«Θεέ μου σε παρακαλώ,κάνε να κερδίσω το Λοττο»
«Εντάξει,αλλά πρέπει να παίξεις επιτέλους! «
Απλά δοκιμάζοντας.
Εναλλακτικά,απλά ξεχνάς τις κόντρες ...
«Εντάξει,αλλά πρέπει να παίξεις επιτέλους! «
Απλά δοκιμάζοντας.
Εναλλακτικά,απλά ξεχνάς τις κόντρες ...
- Tasos123
- Δημοτικό
- Δημοσιεύσεις: 543
- Εγγραφή: 21 Αύγ 2016, 17:43
- 7
- Has thanked: 2421 times
- Been thanked: 2409 times
"Certainty ? Nothing is certain except death and taxes."
~Benjamin Franklin
~Benjamin Franklin
- NYC1920
- Λύκειο
- Δημοσιεύσεις: 1402
- Εγγραφή: 15 Ιαν 2019, 19:42
- 5
- Τοποθεσία: Βόλος
- Has thanked: 11522 times
- Been thanked: 9175 times
- Ηλικία: 47
Να προσθέσω ακόμη μια διαπίστωση .
Το διάκενο λεπίδας (blade gap) τουλάχιστον
στις μηχανές με θετική έκθεση λεπίδας
( blade exposure ) ,καθορίζει κυρίως το
εύρος της γωνίας προσβολής ,φυσικά
μόνο όταν η μπάρα και η κόψη
έρχονται σε επαφή με το δέρμα (riding the bar,RTB) .Σε κάποιες μηχανές ήδη η
γωνία λεπίδας είναι αρκετά μικρή ,
δηλαδή οι κόψεις της λεπίδας είναι σχεδόν
κάθετες προς τη λαβή της μηχανής και το
τυχόν μεγάλο διάκενο επιτρέπει στην κόψη
της λεπίδας να «ξύσει» κάθετα
και όχι να ξυρίσει.
Τότε ακόμη και αν η μηχανή
συσφίγγει εξαιρετικά τη λεπίδα ,το απαλό κόντρα
πέρασμα δεν είναι εγγυημένο .
Προσωπική εμπειρία αποτελεί πως η Karve G
με διάκενο 1,36 χιλ. και θετική έκθεση 0,25 χιλ ,
δεν συγχωρεί στις κόντρες ,όσο «συγχωρούσε»
η Muhle R41 με διάκενο 0,28 -0,3 χιλ. και
θετική έκθεση 0,25-0,3 χιλ .
Το σχεδόν μηδενικό εύρος γωνίας προσβολής
της R41,αλλά και η οξεία γωνία λεπίδας δεν επιτρέπουν στη λεπίδα να «ξύσει» και να ερεθίσει το δέρμα ,αντιθέτως με την περίπτωση της Karve G .
Αν ο χειριστής της τελευταίας επιλέξει RTB ,πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός καθώς μπορεί να προκαλέσει ερεθισμούς ή κοψίματα ,
αν φυσικά το παρακάνει εκούσια ή ακούσια με τη γωνία προσβολής σε συνδυασμό με την ασκούμενη πίεση.
Το διάκενο λεπίδας (blade gap) τουλάχιστον
στις μηχανές με θετική έκθεση λεπίδας
( blade exposure ) ,καθορίζει κυρίως το
εύρος της γωνίας προσβολής ,φυσικά
μόνο όταν η μπάρα και η κόψη
έρχονται σε επαφή με το δέρμα (riding the bar,RTB) .Σε κάποιες μηχανές ήδη η
γωνία λεπίδας είναι αρκετά μικρή ,
δηλαδή οι κόψεις της λεπίδας είναι σχεδόν
κάθετες προς τη λαβή της μηχανής και το
τυχόν μεγάλο διάκενο επιτρέπει στην κόψη
της λεπίδας να «ξύσει» κάθετα
και όχι να ξυρίσει.
Τότε ακόμη και αν η μηχανή
συσφίγγει εξαιρετικά τη λεπίδα ,το απαλό κόντρα
πέρασμα δεν είναι εγγυημένο .
Προσωπική εμπειρία αποτελεί πως η Karve G
με διάκενο 1,36 χιλ. και θετική έκθεση 0,25 χιλ ,
δεν συγχωρεί στις κόντρες ,όσο «συγχωρούσε»
η Muhle R41 με διάκενο 0,28 -0,3 χιλ. και
θετική έκθεση 0,25-0,3 χιλ .
Το σχεδόν μηδενικό εύρος γωνίας προσβολής
της R41,αλλά και η οξεία γωνία λεπίδας δεν επιτρέπουν στη λεπίδα να «ξύσει» και να ερεθίσει το δέρμα ,αντιθέτως με την περίπτωση της Karve G .
Αν ο χειριστής της τελευταίας επιλέξει RTB ,πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός καθώς μπορεί να προκαλέσει ερεθισμούς ή κοψίματα ,
αν φυσικά το παρακάνει εκούσια ή ακούσια με τη γωνία προσβολής σε συνδυασμό με την ασκούμενη πίεση.
- SrTv
- Δημοτικό
- Δημοσιεύσεις: 585
- Εγγραφή: 13 Οκτ 2020, 20:30
- 3
- Has thanked: 3861 times
- Been thanked: 3661 times
Ξυριζόμενος με DE εδώ και μερικές μέρες (πριν χρησιμοποιούσα φαλτσέτα και ξυραφάκια μιας χρήσης) έχω θέμα με το ATG. Η παραπάνω ανάλυση μου δίνει αρκετές εξηγήσεις για το μάγκωμα της μηχανής (μια lord l6), μιας και ανήκει στον τύπο Ι όπως αναφέρθηκε παραπάνω. Θα προσπαθήσω με αλλαγή τεχνικής μήπως το προσπεράσω, αν και με βλέπω να αγοράζω και μια μηχανούλα με κεφαλή τύπου ΙΙ.
- Bill the butcher
- Γυμνάσιο
- Δημοσιεύσεις: 870
- Εγγραφή: 17 Μαρ 2020, 13:30
- 4
- Has thanked: 7683 times
- Been thanked: 8234 times
Δοκιμάστε Razorock gc.
Τα έχει γράψει ο Στέφανος πολύ αναλυτικά ,για τις σφιχτές ανοχές τις και το φοβερό rigidity της λεπίδας που επιτυγχάνεται λόγω του σχεδιασμού.
Δεν είναι τυχαίο που πολλοί Αμερικανοί ( και όχι μόνο) σχεδιαστές πολυτελεστατων 3 piece ατσάλινων( και όχι μόνο) μηχανών ακολουθούν αυτό το μοτίβο τα τελευταία χρόνια.. βλέπε carbon , haircut & shave ,(η ρώσικη )homelike start ,κοκ.
Τα έχει γράψει ο Στέφανος πολύ αναλυτικά ,για τις σφιχτές ανοχές τις και το φοβερό rigidity της λεπίδας που επιτυγχάνεται λόγω του σχεδιασμού.
Δεν είναι τυχαίο που πολλοί Αμερικανοί ( και όχι μόνο) σχεδιαστές πολυτελεστατων 3 piece ατσάλινων( και όχι μόνο) μηχανών ακολουθούν αυτό το μοτίβο τα τελευταία χρόνια.. βλέπε carbon , haircut & shave ,(η ρώσικη )homelike start ,κοκ.
-
- Δάσκαλος Ξυρίσματος
- Δημοσιεύσεις: 5173
- Εγγραφή: 23 Ιουν 2014, 19:15
- 9
- Has thanked: 16341 times
- Been thanked: 17334 times
Και η tech ll το ίδιο πράγμα.
Σφιχτά και άνευ ανοχή.
Επίσης η R41.
Σφιχτά και άνευ ανοχή.
Επίσης η R41.