Είχα κάνει 4 ξυρίσματα με τη Vector όταν παρατήρησα ένα πρόβλημα στη μπάρα ασφαλείας: δεν ήταν ίσια, είχε έναν κυματισμό, όπως φαινεται και στη φωτογραφία.
Το ξύρισμα μάλλον δεν το επηρέαζε, δεν μπορώ να κάνω σύγκριση ακόμα.
Στέλνω λοιπόν ημέηλ με φωτό στην εταιρεία (Shane), μιας και το πήρα κατευθείαν από το σάητ τους.
Σε λίγες ώρες απάντησαν: ζητούσαν συγγνώμη, 10% αποζημίωση και δίναν κι αριθμό τρακινγκ με την αντκατάσταση.
Σήμερα έφτασε κι αυτή, χωρίς κανένα πρόβλημα.
Εν κατακλείδι, η εξυπηρέτηση πελατών μετράει πάρα πολύ, από την όλη ιστορία μου έχει μείνει μια γλυκιά αίσθηση
και εννοείται ότι θα ξανάπαιρνα προϊόν τους.
Εξυπηρέτηση πελατών Blackland Vector
- maetsos
- Νήπιο
- Δημοσιεύσεις: 180
- Εγγραφή: 19 Ιούλ 2020, 00:11
- 3
- Τοποθεσία: Βανκούβερ
- Has thanked: 3669 times
- Been thanked: 2119 times
Δημήτρης
- Vavous
- Συντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 5925
- Εγγραφή: 06 Ιούλ 2015, 11:30
- 8
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη - Aθήνα
- Has thanked: 27584 times
- Been thanked: 39062 times
- Ηλικία: 54
Ο Shane είναι φοβερός. Σ'εμένα είχε αντικαταστήσει δωρεάν το top cap της σπάνιας jet black Blackbird στο οποίο είχε κοπεί ο πείρος μετά από πέσιμο.
Ανδρέας, Μ.Δ.
- Nicolas
- Νήπιο
- Δημοσιεύσεις: 236
- Εγγραφή: 31 Μάι 2020, 00:04
- 3
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 2748 times
- Been thanked: 2440 times
- Ηλικία: 39
Επιβεβαιώνω κι εγώ την άριστη εξυπηρέτηση του Shane, σε δύο περιπτώσεις μάλιστα! Blackland & Carbon για εμένα είναι ότι καλύτερο στο κομμάτι αυτό.