Μικρά πράγματα της μέρας που μας κάνανε να χαμογελάσουμε!
- τασος9322
- Γυμνάσιο
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: 19 Νοέμ 2016, 16:40
- 7
- Τοποθεσία: Πειραιας
- Has thanked: 7615 times
- Been thanked: 6915 times
- Ηλικία: 45
Μπράβο Γιάννο, συγχαρητήρια!!
κατα τον δαιμονα εαυτου
- christostz03
- Λύκειο
- Δημοσιεύσεις: 2011
- Εγγραφή: 29 Νοέμ 2013, 10:11
- 10
- Τοποθεσία: Αρτέμιδα - Αττική
- Has thanked: 6352 times
- Been thanked: 9776 times
- Ηλικία: 43
Συγχαρητήρια Γιάννη και εις ανώτερα ...
Να τις χαίρεσαι ...
Να τις χαίρεσαι ...
Wet Shaving Rules !!!
"Φορτώστε" σαν να μην υπάρχει αύριο ... Λεφτά για καινούρια κρέμα ή σαπούνι ΠΑΝΤΑ υπάρχουν ...
-- Χρήστος --
"Φορτώστε" σαν να μην υπάρχει αύριο ... Λεφτά για καινούρια κρέμα ή σαπούνι ΠΑΝΤΑ υπάρχουν ...
-- Χρήστος --
- omegasnik
- Νήπιο
- Δημοσιεύσεις: 215
- Εγγραφή: 05 Απρ 2016, 19:41
- 8
- Has thanked: 216 times
- Been thanked: 887 times
- Ηλικία: 54
Θερμά συγχαρητήρια! Η βράβευση των παιδιών μας μας ψηλώνει κάθε φορά κανα δυο πόντους! Εύχομαι να φτάσεις 2,20 σύντομα!!! Επίσης για μένα η συμπεριφορά ειναι πάνω από όλα! Και πάλι μπράβο!
Χρόνου φείδου!
-
- Λύκειο
- Δημοσιεύσεις: 1652
- Εγγραφή: 07 Ιουν 2012, 16:42
- 11
- Has thanked: 3384 times
- Been thanked: 5292 times
Μιας και έχει περάσει αρκετός καιρός από την τελευταία φορά που κάτι μας έκανε να χαμογελάσουμε..
Δεν γίνεται να μην σου φτιάξει τη μέρα αυτό
Δεν γίνεται να μην σου φτιάξει τη μέρα αυτό
Τα πάντα θα μπορούσαν να είναι εντελώς διαφορετικά.Αλλά,και πάλι,θα είχαν απολύτως την ίδια σημασία.
- Vavous
- Συντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 5901
- Εγγραφή: 06 Ιούλ 2015, 11:30
- 8
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη - Aθήνα
- Has thanked: 27366 times
- Been thanked: 38901 times
- Ηλικία: 54
Απάντηση του Phoenix&Beau στο ερώτημά μου γιατί δεν έχει ακόμη στείλει την παραγγελία μου ενώ πέρασαν 4 μέρες απο την πληρωμή.
Ένα τίποτα είναι, αλλά παραδίδει μαθήματα πώς κερδίζεις τον πελάτη.
Hi Andreas,
Thanks for getting in touch and thank you for your order, also. We're
running a little behind with our orders and will have yours sent out
tomorrow morning.
As our way of saying sorry please accept a 10% discount code
and feel free to use next time you might find yourself at
our checkout.
Very best regards,
Kerry.
Ένα τίποτα είναι, αλλά παραδίδει μαθήματα πώς κερδίζεις τον πελάτη.
Hi Andreas,
Thanks for getting in touch and thank you for your order, also. We're
running a little behind with our orders and will have yours sent out
tomorrow morning.
As our way of saying sorry please accept a 10% discount code
and feel free to use next time you might find yourself at
our checkout.
Very best regards,
Kerry.
Ανδρέας, Μ.Δ.
- andreas
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 7391
- Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
- 15
- Τοποθεσία: Nederlands
- Has thanked: 11318 times
- Been thanked: 10716 times
- Ηλικία: 45
- Επικοινωνία:
Πριν λίγες μέρες παρήγγειλα ένα κιτ για να μπορέσω να αλλάξω την οθόνη του κινητού μου (τελικά δεν γίνεται εύκολα δυστυχώς οπότε γιοκ...)
Μετά από λίγες μέρες παραλαμβάνω το πακέτο και ανοίγοντάς το διαπιστώνω πως το περιεχόμενό του ήταν ένα καλώδιο για iphone/ipad/imac (και άι χάσου) και όχι αυτό που είχα παραγγείλει.
Επικοινωνώντας μαζί τους, μου είπαν να επιστρέψω το προϊών, εγώ τους λέω πως άλλαξα γνώμη και πως δεν θέλω αυτό που παρήγγειλα άλλο.
Μετά από λίγες μέρες μου έρχεται άλλο πακετάκι...
Το ανοίγω και μέσα είχε μέρος από το κιτ που είχα παραγγείλει...
Επικοινωνώ και πάλι μαζί τους λέγοντας ότι έχω λάβει ένα πακέτο το οποίο δεν παρήγγειλα και πως θέλω τα λεφτά μου πίσω...
Την επόμενη μέρα μου απαντάνε ότι έκαναν λάθος και ότι μου έχουν στείλει τα υπόλοιπα αντικείμενα...
Απαντάω...
ΘΕΛΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ!!!!!!!!!!! και όχι το εμπόρευμα.
Σε τι κόσμο ζούμε Θεέ μου!!!!
Έχουμε δυστυχώς πόλους τέτοιους/ες εδώ!
Το βάζω εδώ γιατί αν είναι να εκνευρίζομαι για τον κάθε καθυστερημένο εδώ θα πάθω υπέρταση...
Μετά από λίγες μέρες παραλαμβάνω το πακέτο και ανοίγοντάς το διαπιστώνω πως το περιεχόμενό του ήταν ένα καλώδιο για iphone/ipad/imac (και άι χάσου) και όχι αυτό που είχα παραγγείλει.
Επικοινωνώντας μαζί τους, μου είπαν να επιστρέψω το προϊών, εγώ τους λέω πως άλλαξα γνώμη και πως δεν θέλω αυτό που παρήγγειλα άλλο.
Μετά από λίγες μέρες μου έρχεται άλλο πακετάκι...
Το ανοίγω και μέσα είχε μέρος από το κιτ που είχα παραγγείλει...
Επικοινωνώ και πάλι μαζί τους λέγοντας ότι έχω λάβει ένα πακέτο το οποίο δεν παρήγγειλα και πως θέλω τα λεφτά μου πίσω...
Την επόμενη μέρα μου απαντάνε ότι έκαναν λάθος και ότι μου έχουν στείλει τα υπόλοιπα αντικείμενα...
Απαντάω...
ΘΕΛΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ!!!!!!!!!!! και όχι το εμπόρευμα.
Σε τι κόσμο ζούμε Θεέ μου!!!!
Έχουμε δυστυχώς πόλους τέτοιους/ες εδώ!
Το βάζω εδώ γιατί αν είναι να εκνευρίζομαι για τον κάθε καθυστερημένο εδώ θα πάθω υπέρταση...
ἐξ ὄνυχος τὸν λέοντα
- Petros.Mp
- Λύκειο
- Δημοσιεύσεις: 1704
- Εγγραφή: 15 Απρ 2012, 16:22
- 12
- Τοποθεσία: Νίκαια - Πειραιάς - Αθήνα - Κέντρο
- Has thanked: 1131 times
- Been thanked: 2138 times
- Ηλικία: 41
Ανδρέα,
Νομίζω θα έπρεπε να μπει στο θέμα "μας έσπασαν τα νεύρα" και όχι "μας έκανε να χαμογελάσουμε", εκτός και αν χάνω κάτι.
Νομίζω θα έπρεπε να μπει στο θέμα "μας έσπασαν τα νεύρα" και όχι "μας έκανε να χαμογελάσουμε", εκτός και αν χάνω κάτι.
Πέτρος
Ὁ κόσμος μᾶς ἔλεγε τρελλούς. Ἡμεῖς, ἂν δὲν εἴμεθα τρελλοί, δὲν ἐκάναμεν τὴν ἐπανάστασιν.
Ὁ κόσμος μᾶς ἔλεγε τρελλούς. Ἡμεῖς, ἂν δὲν εἴμεθα τρελλοί, δὲν ἐκάναμεν τὴν ἐπανάστασιν.
- andreas
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 7391
- Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
- 15
- Τοποθεσία: Nederlands
- Has thanked: 11318 times
- Been thanked: 10716 times
- Ηλικία: 45
- Επικοινωνία: