Ποδήλατο κανείς;;;

Πάνω απ όλα φίλαθλοι!
Άβαταρ μέλους
christostz03
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 2011
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2013, 10:11
10
Τοποθεσία: Αρτέμιδα - Αττική
Has thanked: 6352 times
Been thanked: 9776 times
Ηλικία: 43

Νίκο, να σου πω και εγώ την ταπεινή μου άποψη.

Mε τον Νίκο (nik16v) αγοράσαμε μαζί ποδήλατο το 2012 (εγώ το MEGISTO). Εκείνος έχει κάνει 9000 χλμ μέχρι τώρα, εγώ κοντά 4000.

Εγώ το αγόρασα καθαρά για βόλτες (μιάς και για την δουλειά δεν βόλευε, ήταν αρκετά μακριά).
Tόσο ο Νίκος όσο και εγώ επιβεβαιώνουμε την αξιοπιστία και ποιότητα της IDEAL.
Πραγματικά είναι ποιοτικά ποδήλατα.

Στο θέμα σου τώρα.
Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες. Επέλεξε αυτό που σου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά και σε "ξεσηκώνει" βλέποντάς το, σε ιντριγκάρει να το καβαλήσεις. Δεν υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές μεταξύ τους.

Το σημαντικό είναι να επιλέξεις το σωστό μέγεθος που να ταιριάζει στο ύψος σου και να τοποθετήσεις σωστά την σέλα (ώστε να μην επιβαρύνεις τα γόνατά σου και να επιτύχεις σωστότερη άσκηση).

Εγώ πλέον μετά από 4000 χλμ χρειάζομαι ενα service κάτι που χοντρικά δεν θα ξεπεράσει τα 50-60 ευρώ.
Φρόντιζέ το, καθάριζέ το όπως προβλέπεται και θα το έχεις για πολλά πολλά πολλά χλμ ...

Αν θέλεις να το πας και λίγο χώμα, κράτησε τα λάστιχα που φοράει το Trekking μην βάλεις λεπτότερα.Ειδικά για τους ελληνικούς δρόμους το μέγεθος που φορανε τα trekking είναι το ιδανικό.

Άντε και καλές βόλτες ... :hellas3
Wet Shaving Rules !!!

"Φορτώστε" σαν να μην υπάρχει αύριο ... Λεφτά για καινούρια κρέμα ή σαπούνι ΠΑΝΤΑ υπάρχουν ...

-- Χρήστος --
Άβαταρ μέλους
Nomad
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2015, 17:19
8
Has thanked: 6648 times
Been thanked: 3263 times

Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις!
Σκέφτομαι και αυτό που είναι mountain ώστε σε περίπτωση που στο μέλλον θελήσω να πάω σε πιο δύσβατα μέρη, να είμαι περισσότερο καλυμμένος. Απ΄οτι διαβάζω, ένα mountain μπορεί να γίνει trekking με αλλαγή ελαστικών, αλλά το αντίστροφο δεν είναι εφικτό. Εννοείται οτι θα του βάλω εξ'αρχής λάστιχα trekking, καθώς τουλάχιστον στη αρχή το θέλω πιο πολύ για άσφαλτο. Αφήστε που οπτικά μου αρέσει πιο πολύ το συγκεκριμένο mountain!

Θα πάω να τα δω όλα απο κοντά και θα αποφασίσω. :auto-dirtbike:
Νίκος
Άβαταρ μέλους
Giannis
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2537
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 16:13
15
Has thanked: 1038 times
Been thanked: 1249 times

Παιδιά, στο χαλαρό εχω βγάλει προς πώληση αυτό 8)

Αν ενδιαφέρεται κανείς απο εδω σε προτεραιότητα :)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Antonis την 20 Απρ 2016, 04:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Σε παρακαλώ να ενσωματώνεις τα links σε κάποια λέξη. Το πως μπορείς να το κάνεις αυτό, μπορείς να το δεις στις συχνές ερωτήσεις στην υπογραφή μου. Φιλικά, Αντώνης.
if you have a great shave you have a great day
Άβαταρ μέλους
nik16v
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1234
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2013, 08:46
10
Has thanked: 8866 times
Been thanked: 3947 times

Το σκεπτικό σου είναι "λάθος". Θα αγοράσεις ένα Suzuki Jimny στο οποίο θα βάλεις ελαστικά δρόμου (γιατί εκεί κινείσαι), αλλά αν αποφασίσεις να πας βουνό, χιόνια, λάσπες κλπ του πετάς πάνω τα τρακτερωτά ελαστικά και οργώνεις. Είναι λίγο ανάποδη η λογική. Με το ίδιο σκεπτικό πάρε Trekking βάλε ελαστικά δρόμου 700χ28 και όταν αποφασίσεις για βουνό βάλε πάλι τα αρχικά ελαστικά 700χ35 ή 700χ38 κ.ο.κ. Επίσης όταν εννοείς βουνό, τί φαντάζεσαι; Δύσβατο μονοπάτι, χωματόδρομο που πάει το αυτοκίνητο;
Η κατηγορία trekking είναι το SUV των ποδηλάτων. Τα κάνει όλα, αλλά τίποτε καλά.
Η ανάρτησή του είναι μέτρια από την άποψη ότι δεν είναι καλή σαν ενός mountain και προσθέτει βάρος σε σχέση με το "ξερό" πιρούνι μιας κούρσας.
Επίσης έχουν διαφορετικές σχέσεις. Οι μπροστά δίσκοι είναι σε αριθμούς δοντιών και τα πίσω γρανάζια επίσης, ενδεικτικά:
Κούρσες Εμπρός δίσκοι 50 & 34 (έχουν δύο) και πίσω 11-34
Trekking Εμπρός 48-38-28 και πίσω 11-34
Mountain Εμπρός 42-32-24 και πίσω 11-36
Όλα αλλάζουν αλλά (α) κοστίζουν και (β) πρέπει να συμβαδίζουν με το χαρακτήρα του ποδηλάτου.
Στις 27,5 ίντσες περιορίζεσαι σε επιλογές καθώς η πιο δημοφιλής διάσταση είναι η 700c(κούρσες) ή αλλιώς 28" (trekking) ή 622(ETRTO) (κούρσες) ή 29er(mountain).

Πήγαινε σε ποδηλατάδικα να τα δεις από κοντά και ρώτα να σου προτείνουν και εκείνοι.
chris82
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 447
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 01:45
11
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Has thanked: 410 times
Been thanked: 205 times
Ηλικία: 41

Δεν βρίσκω "λάθος" την επιλογή Mtb και εξηγούμαι...
Υποτίθεται ότι ξεκινά τώρα το ποδήλατο για άσκηση, χαλαρές βολτούλες χωρίς να τον ενδιαφέρουν τελικές ταχύτητες και μωτ, οπότε και να είναι αργότερος σε σχέση με ένα τρέκινγκ κατα 1-2 χλμ? δεν έγινε και τίποτα.
Η διάσχιση ενός χωματόδρομου έστω μια στις τόσες θα είναι σαφώς ασφαλέστερη με το mtb και δεν είναι απαραίτητη η αλλαγή ελαστικών απλά βάζεις ενα βουνίσιο ελαστικό με μικρότερο τακούνι το οποίο και γρήγορο είναι και λιγότερο θόρυβο στην κύλιση έχει.
Μην αμελήσεις ΚΡΑΝΟΣ και ποδηλατικά ρούχα τα οποία θα σε βοηθήσουν να απολαύσεις ακόμα περισσοτερο τις βόλτες σου.
Άβαταρ μέλους
Nomad
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2015, 17:19
8
Has thanked: 6648 times
Been thanked: 3263 times

Απ' οτι διαβάζω και διορθώστε με αν κάνω λάθος, ένα Trekking δεν μπορεί να γίνει mountain και λόγω σκελετού. Ενώ στο mountain αν βγάλεις τα τρακτερωτα λάστιχα θα έχεις αρκετά καλή κύλιση και στην άσφαλτο και ας είναι λίγο βαρύτερος ο σκελετός. Ίσως να έχει καλύτερη κύλιση το trekking στην άσφαλτο, αλλά εαν η διαφορά είναι μικρή δε με πειράζει.

Με λίγα λόγια το σκεπτικό μου έιναι το εξής. Με την αγορά ενός mountain, πάιρνεις ένα ποδήλατο που είναι αρκετά καλύτερο και πιο ασφαλές και σε πιο δύσβατες περιοχές ενώ είναι λίγο χειρότερο και ίσως λίγο πιο κουραστικό από ένα trekking στην άσφαλτο. Εαν ισχύουν τα παραπάνω και δε λέω μπαρούφες, τότε το mountain με τα δικά του λάστιχα συν ένα ζευγάρι για trekking,είναι και αυτό ένα ποδήλατο γενικής χρήσεως και όχι αποκλειστικά ειδικής και μόνο για βουνό και μπορεί να γράψει χιλιόμετρα στην άσφαλτο χωρίς να καταπονεί ανούσια το σώμα μας.

Κράνος και φώτα θα αγοραστούν μαζί με το ποδήλατο, αλλιώς δε πάω πουθενά! Τα ρούχα ίσως να τ' αφήσω για λίγο αργότετα.
Νίκος
sperman
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 651
Εγγραφή: 26 Σεπ 2014, 22:15
9
Has thanked: 336 times
Been thanked: 190 times

τα ρουχα εχουν πολυ μεγαλη σημασια θα πρεπει να προστατευσεις τουλαχιστον την πλατη σου απο τον αερα οταν πολυ συχνα θα ειναι γεματη ιδρωτα αλλιως θα εχεις απροοπτα. παθων......
chris82
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 447
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 01:45
11
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Has thanked: 410 times
Been thanked: 205 times
Ηλικία: 41

Mountain +
Ασφαλέστερο στο χώμα
Ανθεκτικότεροι τροχοί
Καλύτερη ανάρτηση
Δεν καταπονείσαι απο τον τύπο ποδηλάτου αλλά απο το να μην είναι στα "μέτρα" σου το ποδήλατο.
Δεύτερο ζευγάρι ελαστικών δεν χρειάζεσαι πχ με κάτι τέτοιο είσαι οκ παντού!
Αν θα μπορούσες να κάνεις κάποιο test ride θα ήταν ιδανικό.
Θα το επαναλάβω... να πάρεις κάτι που θα σου αρέσει ;)
Άβαταρ μέλους
Nomad
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2015, 17:19
8
Has thanked: 6648 times
Been thanked: 3263 times

sperman έγραψε:τα ρουχα εχουν πολυ μεγαλη σημασια θα πρεπει να προστατευσεις τουλαχιστον την πλατη σου απο τον αερα οταν πολυ συχνα θα ειναι γεματη ιδρωτα αλλιως θα εχεις απροοπτα. παθων......
Έχεις δίκιο Sperman. Δε το είχα σκεφτεί.

Η τελική απόφαση θα παρθεί οταν τα δω όλα από κοντά.
Νίκος
Αγησίλαος
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2015, 19:26
8
Has thanked: 72 times
Been thanked: 79 times

Η λυση σε αυτο το προβλημα ειναι: εξειδικευμενα ποδηλατικα ρουχα
και οχι t-shirt, σορτσακια κλπ

:) :)
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αθλητισμός”